Η υπηρεσία διαδικτύου που διατίθεται στη διεύθυνση www.easyklima.pl λειτουργεί από την Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Βαρσοβία, 00-410, ταχυδρομείο: Βαρσοβία ΠΟΛΩΝΙΑ, NIP: 7011112775, OSS Perfect: PL7011112775, μετοχικό κεφάλαιο της: PLN 5000, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected].
1. ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ
1.1. Η βάση και η έκταση της ευθύνης του Πωλητή έναντι του Πελάτη σε περίπτωση που το πωληθέν προϊόν έχει φυσικό ή νομικό ελάττωμα (εγγύηση) καθορίζονται από τους γενικά ισχύοντες νόμους, ιδίως τον Αστικό Κώδικα (συμπεριλαμβανομένων των άρθρων 556-576 του Αστικού Κώδικα).
1.2. Ο Πωλητής υποχρεούται να παραδώσει στον Πελάτη ένα Προϊόν χωρίς ελαττώματα.
1.3. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει καταγγελία:
- εγγράφως στην ακόλουθη διεύθυνση: ul. Solec, No. 18, εγκαταστάσεις B21, Βαρσοβία, 00-410,
- ηλεκτρονικά με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση: [email protected].
1.4. Συνιστάται ο πελάτης να προσδιορίζει στην περιγραφή της καταγγελίας: (1) πληροφορίες και περιστάσεις σχετικά με το αντικείμενο της καταγγελίας, ιδίως τον τύπο και την ημερομηνία εμφάνισης του ελαττώματος, (2) αίτημα για τον τρόπο συμμόρφωσης του προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης ή δήλωση μείωσης της τιμής ή υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης και (3) στοιχεία επικοινωνίας του καταγγέλλοντος – αυτό θα διευκολύνει και θα επιταχύνει την επεξεργασία της καταγγελίας από τον Πωλητή. Οι απαιτήσεις που καθορίζονται στην προηγούμενη πρόταση έχουν τη μορφή σύστασης μόνο και δεν επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των καταγγελιών που υποβάλλονται με παράλειψη της συνιστώμενης περιγραφής της καταγγελίας.
1.5. Ο Πωλητής απαντά στην καταγγελία του Πελάτη άμεσα, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της. Εάν ο Πελάτης, ο οποίος είναι καταναλωτής, κατά την άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης, απαίτησε την αντικατάσταση του αντικειμένου ή την άρση του ελαττώματος ή προέβη σε δήλωση μείωσης της τιμής, προσδιορίζοντας το ποσό κατά το οποίο πρέπει να μειωθεί η τιμή, και ο Πωλητής δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα αυτό εντός 14 ημερολογιακών ημερών, θεωρείται ότι το αίτημα ήταν δικαιολογημένο.
1.6. Ο Πελάτης που ασκεί τα δικαιώματα εγγύησης υποχρεούται να παραδώσει το ελαττωματικό προϊόν στη διεύθυνση: ul. Solec, nr 18, εγκαταστάσεις B21, Βαρσοβία, 00-410. Στην περίπτωση Πελάτη που είναι καταναλωτής, τα έξοδα παράδοσης του Προϊόντος βαρύνουν τον Πωλητή. Εάν η παράδοση του Προϊόντος από τον Πελάτη που είναι καταναλωτής θα ήταν πολύ δύσκολη λόγω του τύπου του Προϊόντος ή του τρόπου εγκατάστασής του, ο Πελάτης υποχρεούται να θέσει το Προϊόν στη διάθεση του Πωλητή στον τόπο όπου βρίσκεται το Προϊόν.
1.7. Σύμφωνα με το άρθρο 558 § 1 του Αστικού Κώδικα, αποκλείεται η ευθύνη του Πωλητή στο πλαίσιο της εγγύησης για το Προϊόν έναντι του Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής.
2. ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΈΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΥΠΟΒΟΛΉΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΏΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΏΝ ΚΑΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΠΡΌΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ
2.1. Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα που έχει ο Πελάτης που είναι καταναλωτής να κάνει χρήση εξωδικαστικών διαδικασιών για τη διεκπεραίωση καταγγελιών και την άσκηση αξιώσεων, καθώς και τους κανόνες πρόσβασης στις εν λόγω διαδικασίες, διατίθενται στον δικτυακό τόπο της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών στη διεύθυνση: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
2.2. Υπάρχει επίσης ένα σημείο επαφής στον Πρόεδρο της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών (τηλέφωνο: 22 55 60 333, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: [email protected] ή γραπτή διεύθυνση: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Βαρσοβία), έργο του οποίου είναι, μεταξύ άλλων, η παροχή βοήθειας στους καταναλωτές σε θέματα που αφορούν την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.
2.3. Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του τα ακόλουθα παραδείγματα εξωδικαστικών διαδικασιών καταγγελίας και προσφυγής: (1) αίτηση για εξωδικαστική επίλυση διαφορών σε μόνιμο φιλικό δικαστήριο καταναλωτών (για περισσότερες πληροφορίες, βλ. http://www.spsk.wiih.org.pl/)- (2) αίτηση για εξωδικαστική επίλυση διαφορών σε επαρχιακό επιθεωρητή της Εμπορικής Επιθεώρησης (για περισσότερες πληροφορίες, βλ. τον ιστότοπο του επιθεωρητή που είναι αρμόδιος για τον τόπο εγκατάστασης του πωλητή)- και (3) τη συνδρομή ενός περιφερειακού (δημοτικού) διαμεσολαβητή καταναλωτών ή μιας κοινωνικής οργάνωσης στα καταστατικά καθήκοντα της οποίας περιλαμβάνεται η προστασία των καταναλωτών (π.χ. Ομοσπονδία Καταναλωτών, Ένωση Πολωνών Καταναλωτών). Συμβουλές παρέχονται, μεταξύ άλλων, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] και στον αριθμό τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης καταναλωτών 801 440 220 (η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης είναι ανοικτή τις εργάσιμες ημέρες, από τις 8:00 π.μ. έως τις 6:00 μ.μ., χρέωση κλήσης σύμφωνα με το τιμολόγιο του φορέα εκμετάλλευσης).
2.4. Μια πλατφόρμα για την επιγραμμική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων σε επίπεδο ΕΕ (πλατφόρμα ODR) είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr. Η πλατφόρμα ODR είναι ένας διαδραστικός και πολύγλωσσος δικτυακός τόπος με μια μονοαπευθυντική υπηρεσία για καταναλωτές και εμπόρους που επιδιώκουν την εξωδικαστική επίλυση μιας διαφοράς σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που απορρέουν από μια σύμβαση πώλησης ή παροχής υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου (για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στον δικτυακό τόπο της ίδιας της πλατφόρμας ή στη διεύθυνση του δικτυακού τόπου της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
3. ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΏΡΗΣΗΣ
3.1. Ο καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση εξ αποστάσεως μπορεί, εντός 14 ημερολογιακών ημερών, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να αναφέρει λόγο και χωρίς να επιβαρυνθεί με έξοδα, εκτός από τα έξοδα που ορίζονται στο σημείο. 8.8 των κανονισμών. Η αποστολή της δήλωσης πριν από την προθεσμία αρκεί για την τήρησή της. Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να γίνει, για παράδειγμα:
- εγγράφως στην ακόλουθη διεύθυνση: ul. Solec, No. 18, premises B21, Βαρσοβία, 00-410,
- ηλεκτρονικά με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση: [email protected].
3.2. Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης περιλαμβάνεται στο παράρτημα 2 του νόμου για τα δικαιώματα του καταναλωτή και είναι επιπλέον διαθέσιμο στο σημείο. 3.11. Πολιτική επιστροφών και παραπόνων. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
3.3. Η περίοδος υπαναχώρησης αρχίζει:
- για μια σύμβαση κατά την εκτέλεση της οποίας ο πωλητής παραδίδει το προϊόν, υποχρεούμενος να μεταβιβάσει την κυριότητά του (π.χ. σύμβαση πώλησης) – από την παραλαβή του προϊόντος από τον καταναλωτή ή από τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν, πλην του μεταφορέα, και στην περίπτωση σύμβασης η οποία (1) αφορά αριθμό προϊόντων που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή σε μέρη – από την παραλαβή του τελευταίου προϊόντος, παρτίδας ή μέρους, ή (2) αφορά την τακτική προμήθεια προϊόντων για ορισμένο χρονικό διάστημα – από την παραλαβή του πρώτου προϊόντος,
- για άλλες συμβάσεις, από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
3.4. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από σύμβαση εξ αποστάσεως, η σύμβαση θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.
3.5.Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης του καταναλωτή, όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε ο καταναλωτής, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης του Προϊόντος (εκτός από τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από τη μέθοδο παράδοσης που επέλεξε ο καταναλωτής, διαφορετική από τη φθηνότερη συνήθη μέθοδο παράδοσης που διατίθεται στην Ιστοσελίδα). Ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής, εκτός εάν ο καταναλωτής έχει συμφωνήσει ρητά σε διαφορετική μέθοδο επιστροφής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον καταναλωτή. Εάν ο Πωλητής δεν έχει προσφερθεί να παραλάβει ο ίδιος το προϊόν από τον καταναλωτή, ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή της πληρωμής που έλαβε από τον καταναλωτή έως ότου παραλάβει το προϊόν πίσω ή ο καταναλωτής προσκομίσει απόδειξη επιστροφής, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
3.6. Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στον Πωλητή αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ή να το παραδώσει σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Πωλητή να το παραλάβει, εκτός εάν ο Πωλητής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος το προϊόν. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η επιστροφή του προϊόντος πριν από τη λήξη της. Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στην ακόλουθη διεύθυνση: ul. Solec, nr 18, εγκαταστάσεις B21, Βαρσοβία, 00-410.
3.7. Ο καταναλωτής ευθύνεται για κάθε μείωση της αξίας του προϊόντος που προκύπτει από τη χρήση του προϊόντος πέραν της αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.
3.8. Πιθανές δαπάνες που συνδέονται με την υπαναχώρηση του καταναλωτή και τις οποίες ο καταναλωτής υποχρεούται να αναλάβει:
- Εάν ο καταναλωτής έχει επιλέξει τρόπο παράδοσης του Προϊόντος διαφορετικό από το φθηνότερο συνηθισμένο μέσο παράδοσης που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο, ο Πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή το πρόσθετο κόστος που επωμίζεται.
- Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα άμεσα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
- Σε περίπτωση Προϊόντος που αποτελεί υπηρεσία, η εκτέλεση της οποίας έχει αρχίσει – κατόπιν ρητής αίτησης του καταναλωτή – πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την υποβολή της σχετικής αίτησης υποχρεούται να πληρώσει για την παροχή της υπηρεσίας που παρασχέθηκε μέχρι την υπαναχώρηση. Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί υπολογίζεται κατ’ αναλογία προς την παροχή, λαμβανομένης υπόψη της τιμής ή της αμοιβής που συμφωνήθηκε στη σύμβαση. Εάν η τιμή ή η αμοιβή είναι υπερβολική, η βάση για τον υπολογισμό του ποσού αυτού είναι η αγοραία αξία της παροχής.
3.9. Το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή από σύμβαση εξ αποστάσεως δεν ισχύει για τις συμβάσεις:
- (1) για την παροχή υπηρεσιών, εάν ο Πωλητής έχει εκτελέσει πλήρως την υπηρεσία με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος ενημερώθηκε πριν από την έναρξη της εκτέλεσης ότι μετά την εκτέλεση του Πωλητή θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, (2) στην οποία η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς, επί των οποίων ο Πωλητής δεν έχει κανέναν έλεγχο, και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης- (3) στην οποία το αντικείμενο της παροχής είναι μη προκατασκευασμένο προϊόν, το οποίο κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή εξυπηρετεί την ικανοποίηση των ατομικών του αναγκών- (4) στην οποία το αντικείμενο της παροχής είναι προϊόν που αλλοιώνεται γρήγορα ή έχει μικρή διάρκεια ζωής, (5) στο οποίο το αντικείμενο της επίδοσης είναι προϊόν που παρέχεται σε σφραγισμένη συσκευασία η οποία δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα για λόγους υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση- (6) στο οποίο το αντικείμενο της επίδοσης είναι προϊόντα τα οποία μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, συνδυάζονται αναπόσπαστα με άλλα πράγματα, (7) στις οποίες το αντικείμενο της παροχής είναι αλκοολούχα ποτά, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η αξία των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς στις οποίες ο Πωλητής δεν έχει κανέναν έλεγχο, (8) στις οποίες ο καταναλωτής ζήτησε ρητά να προσέλθει ο Πωλητής σε αυτόν για την πραγματοποίηση επείγουσας επισκευής ή συντήρησης- εάν ο Πωλητής παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες διαφορετικές από αυτές που ζήτησε ο καταναλωτής ή παραδίδει Προϊόντα εκτός από τα ανταλλακτικά που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της επισκευής ή της συντήρησης, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση όσον αφορά τις πρόσθετες υπηρεσίες ή τα Προϊόντα- (9) όταν το αντικείμενο της προμήθειας είναι ηχητική ή οπτική εγγραφή ή λογισμικό υπολογιστή που παραδίδεται σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η συσκευασία ανοίξει μετά την παράδοση, (10) για την προμήθεια εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής- (11) που συνάπτονται μέσω δημόσιου πλειστηριασμού- (12) για την παροχή καταλύματος, πλην της κατοικίας, τη μεταφορά εμπορευμάτων, την ενοικίαση αυτοκινήτων, την τροφοδοσία, τις υπηρεσίες που αφορούν αναψυχή, ψυχαγωγία, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, εφόσον η σύμβαση προσδιορίζει την ημερομηνία ή την περίοδο της υπηρεσίας, (13) για την παροχή ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν είναι εγγεγραμμένο σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση έχει αρχίσει με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης και αφού ο πωλητής έχει ενημερώσει τον καταναλωτή για την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης.
3.10.Οι διατάξεις που περιέχονται στο παρόν τμήμα 8 των Όρων και Προϋποθέσεων σχετικά με τον καταναλωτή εφαρμόζονται από την 1η Ιανουαρίου 2021 και για συμβάσεις που συνάπτονται από την ημερομηνία αυτή και μετά και στον Πελάτη ή τον Πελάτη που είναι φυσικό πρόσωπο και συνάπτει σύμβαση που συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, εφόσον από το περιεχόμενο της σύμβασης αυτής προκύπτει ότι δεν έχει επαγγελματικό χαρακτήρα για το εν λόγω πρόσωπο, που απορρέει ιδίως από το αντικείμενο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, η οποία διατίθεται βάσει των διατάξεων του Κεντρικού Μητρώου και των πληροφοριών για την επιχειρηματική δραστηριότητα.
3.11. Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης
(το παρόν έντυπο πρέπει να συμπληρωθεί και να επιστραφεί μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)
- Διεύθυνση: Α:
Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410
[email protected]
- Εγώ/εμείς(*) γνωστοποιώ(*) την υπαναχώρησή μου/μας από τη σύμβαση πώλησης των ακόλουθων αγαθών(*) τη σύμβαση προμήθειας των ακόλουθων αγαθών(*) τη σύμβαση εκτέλεσης των ακόλουθων αγαθών(*)/τη σύμβαση παροχής των ακόλουθων υπηρεσιών(*)
- Ημερομηνία σύναψης της σύμβασης(*)/παραλαβής(*)
- Ονοματεπώνυμο καταναλωτή(-ών)
- Διεύθυνση του καταναλωτή (των καταναλωτών)
- Υπογραφή του καταναλωτή (των καταναλωτών) (μόνο εάν το έντυπο αποστέλλεται σε χαρτί)
- Ημερομηνία
(*) Διαγράφεται κατά περίπτωση.